Royal HaskoningDHV: ‘digitale transformatie als strategie’

Organisaties die zich willen ontwikkelen, ontkomen er niet aan om de digitale transformatie te omarmen. Dat zegt Frank Legters, Director Business Unit Transport & Planning Europe van Royal HaskoningDHV in het laatste digitale Esri Magazine. “Niet meegaan leidt ertoe dat je langzaam uit de markt verdwijnt. Voor Royal HaskoningDHV is ‘digital’ een speerpunt. We kijken kritisch naar wat waarde heeft voor onze klanten, maar zien heel veel kansen. Door middel van innovatie, het combineren van disciplines en het benutten van nieuwe technieken probeert Royal HaskoningDHV processen te verbeteren.”

Ingenieursbureau Royal HaskoningDHV heeft de digitale transformatie als strategie omarmd, zo staat in het relatiemagazine van Esri Nederland beschreven. “In al hun werk – advies- en projectmanagement – zoekt het bedrijf de meerwaarde van digitalisering.” Frank Legters stelt dat dankzij de digitalisering veel werk sneller en effectiever kan worden gedaan. “Daarnaast kan digitale interactie met de klant ervoor zorgen dat er snel inzicht komt in de wensen van de klant. Met alle enorme hoeveelheden data en services die beschikbaar zijn is het mogelijk om dit om te zetten in diensten en services en zo snel te reageren op maatschappelijke trends en daar meteen een antwoord op te geven. Dit maakt dat wij als bedrijf meer waarde en nieuwe waardes kunnen ontwikkelen, heel uitdagend.”

Lees het hele artikel [https://magazine.esri.nl/esri-magazine-3-2018/royal-haskoningdhv/]