07/03/2024 – Nieuwsbrief 214 – Minister moet extern salderen bij tracbesluit ViA15 beter motiveren
22/02/2024 – Nieuwsbrief 213 – Amsterdam bouwt Smart Mobility Hub
08/02/2024 – Nieuwsbrief 212 – Renovatie Hubertustunnel kost ruim 66
25/01/2024 – Nieuwsbrief 211 – Renovatie Van Brienenoordbrug: vier jaar later en duurder
11/01/2024 – Nieuwsbrief 210 – Hergebruik van liggers moet volwassen markt worden
14/12/2023 – Nieuwsbrief 209 – PFAS saneringsplan voor voormalige vliegbasis Soesterberg
30/11-2023 – Nieuwsbrief 208 – Hoge scheepvaart moet langer wachten op reguliere openstelling Haringvlietbrug
16/11/2023 – Nieuwsbrief 207 – Kosten vernieuwingsopgave lopen op naar 3,4 miljard per jaar in de jaren 40
02/11/2023 – Nieuwsbrief 206 – Nieuwe tool berekent impact groen parkeren in gemeenten